Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '12

 
Kategori
Dostluk
 

Bir tebrik

Bir tebrik
 

Her yeni yıl bir aydınlıktır....


Yeni yıl gelince  dostlar ve arkadaşlar arasında tebrikler, mektuplar  ve eskiden olduğu gibi kartvizitler gönderildi. Geçmişte bunlarla ilgili anılar, hatırlar  hep   tozlu  zarflarda kaldı. Şimdi  teknoloji sayesinde birbirimizi e.mail gönderiyoruz. Gerçi E.maillerin tadı, tuzu yok...  Rengarenk tebriklerin kart vizitklerin yeri bir başka idi. Bu güzellikler  hep geridelerde kaldı...O günleri hatırlayınca  içim sızılar...

Şimdi bana gelen e.mailler arasında  değerli sanatçı dostum İzmir'den  şair Oğuz Tümbaş'ın tebriğini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Aynı dileklerle  tüm okuyanlara ve güzel yurdumuzun  değerli insanlarına ve  hatta bütün  evrene sağlık, iyilik  barış  ve huzur istiyorum. Daha  nice aydınlık yarınlara sevgiyle... Şair dostum  hemşehrim sevgili  Oğuz Tümbaş'a da teşekkürler  ediyorum...
*****
Sevgili Kadir dostum,

Aydın Efesi Dergisi geldi. Yazı için yeniden çok teşekkür ederim. Kalemine, düşüncene sağlık.

Bir yılı daha eskittik, acısı, sevinci, hüznü, kederi ile. Sanat ve edebiyat dünyasından da çok sayıda telef verdik.
umarım 2013 ve sonrasında gelen yıllar daha huzur versin, insanlarımızı mutlu kılsın, savaşlar olmasın, barış egemen olsun diyorum.

Yeni Yılını içtenlikle kutluyorum .Sağlıkla, iyilikle, esenlikle, dostlukla...
Oğuz Tümbaş
30 Aralık 2012- İZMİR

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..