Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir tek ben gibiyim

Düşünüyorum yine bugün gözlerim dalgın

Ufuktan bir şeyler arar gibiyim

Halim perişan değil, sadece yorgun

Durgun suları andırıyor gibiyim.

Sadelik vardı benim içimde

Her zaman suskun her zaman dalgın biriyim

Kendim oldum yıllar boyunca aradım benliğimi

Ne umdum ne buldum misali gibiyim.

Azıcık sevgi istedim dünyadan

Kucak dolusu sıcaklık, yumuşak öpücükler

Arayışa girdim fakat nice oldu yıllar

Sarhoş olmuş, sularda boğulacak gibiyim.

Kurtarın diye haykırdım insanlara

Dediler bana, ne aptalca ne budala

Şu koskoca dünyada

Acı çeken bir tek ben gibiyim.

Deli seller gibi olmalı yeri gelince

Bazen asi, bazen sütliman bir durumda

Ama hep umutlu sevgi dolu olmalı yaşam

Fakat bunu düşünen yalnız ben gibiyim.

Böyle olmamalı herkez uyanmalı

Hayatı kabullenip dolu dolu yaşamalı

Her zaman çalışmalı hak etmeli

Hep bunun hayali ile yaşıyor gibiyim.

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..