Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir tek sana varmadı aşk...

Bir tek sana varmadı aşk...
 

By ~ağlayan ağaç


"Ezberim de taşıdığım cümleler kadar
Yalnızım" 

Çünkü kimsesiz bir çocuğa dönmüş umutlarımın arasında,
Hiç bir düş saklı kalamaz,
Ki sen parmaklarımın arasında sönmeyi bekleyen bir izmaritin,
Son nefes çığlıklarısın dudaklarımda…
İçimden kime git diyeceğimin hesabını bile yapamıyorum,
Ama gidecek birisi varsa bunu yalnızca bana söyle…
Tekil gidişlerin yüklendiği sırtımda,
Sana bir yer ayıramadım,
Oysa hiç istememiştin vedaya bir el uzatımlık,
Gülüşler sığdırmayı dudaklarında…
Ki bileti kesilmiş ayrılığın,
Son durağı yine yalnızlık/dı…
Geçmişi kirli bir suskunluktan peydahlanmış
Cesetler taşıyorum ceplerimde
Kimse içimin sesini dinlemiyor
Aşktan doğma her çocuk
Dilsizliğime sağır kesilmiş
Yine de son nefesine sığdırdığım sigaramdan
İçime çekiyorum seni.... 

 

(aşk&gri) 

 
Toplam blog
: 17
: 891
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Pek hoş birşey olmasada Ank. Üniv. 1. sınıftan okumayı bıraktım. Grafik tasarımcıyım.. 4 yıl önce şi..