Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

09 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir tek Sen var...

Bir tek Sen var...
 

Resim için sayın şefim Yasemin Sıdıka Diner'e teşekkürler...


Yüreğimde belki gelirsin diye

Sana açık altın kapılar var

Her gece bir odayı açıyorum

Gir bak içinde sadece bir tek sen var

***

Her gün odanın ışıklarını yakıyorum

Duvarlara düşen gölgelere bakıyorum

Sokak lambaları cansız şahidimdir

Kendi gölgemde bile seni arıyorum…

***

“Yüreğimde” çaresizlik doluyum

Sensizken bir damla suyum

Seninle birlikte engin okyanusum

Yalnız içimdeki nefesinle solurum…

***

Yüreğim kan ağlar acım sana ulaşmaz

İçin için ağlarım gözyaşlarım taşmaz

Aşk acısı çekmeyen derdimizi anlamaz

Sevmeyen seven yüreğin ateşinde yanmaz

***

Odanın perdelerini aç ışıklarını söndür

Gölgelerimiz dans etsin başımız dönsün

Hasretin sona ereceği gün bugündür

Yüreğimde sen bir gün değil bir ömürsün…

***

Yüreğimde belki gelirsin diye

Sana açık altın kapılar var

Her gece bir odayı açıyorum

Gir bak içinde sadece bir tek sen var…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 09.10.2013 - 13.47 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..