Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir tek seni istiyorum

Bir tek seni istiyorum
 

ben bir tek seni istiyorum


Ben güne seninle başlayıp geceyi seninle bitirmek istiyorum…

Uyandığım da ilk nefes gibi doyumsuz içime çekmek 

Uyumaya hazırlandığımda son nefesimmiş gibi değerini bilmek istiyorum

Uyandığımda ağzımdan çıkan ilk kelime, 

Uykuya teslim olmadan önce sayıkladığım son şey senin adın olsun istiyorum…

Her şey seninle başlasın ve seninle son bulsun istiyorum…

*

Hayatıma ışık ol istiyorum

Öyle bir ışık ki güneş bile utansın senden 

Öyle bir aydınlat ki yolumu gece bile karartamasın önümü

Sen karanlığım ol istiyorum

Tüm kusurlarımı, hatalarımı, gözyaşımı, isyanımı örten

Bense bir çift göz olayım, ilk gördüğü şeyin sen olmasını dileyen 

Bir yürek olayım seninle atmayı bekleyen

Ben her şey seninle başlasın ve seninle son bulsun istiyorum…

Ben bir tek seni, seni istiyorum…. 

 
Toplam blog
: 6
: 3337
Kayıt tarihi
: 24.03.12
 
 

9  Eylül Üniversitesinde okuyorum. Öğretmen adayıyım... Bilgisayarla uğraşmaktan, kitap okuma..