Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir tek seni sevdim ben

Bir tek seni sevdim ben
 

Yaşadığım yerler


Şimdi, sokağa atılmış bir köpek kalbim

Issızlaştı hayat

Üşümekteyim

Artık sabahı eksik günlerimin

Kızıl akşamüstleri artık hep kanayacak

Ağlayacak gözlerim, çaresi yok ağlayacak


Bir tek seni sevdim ben

Bütün kapılarımı sana açtım

Anlatamadım seni kimselere

Aşkımızı bağıramadım

Kimselere karşı sahiplenip, savunamadım

Sonbahar sarısında kaldı aşkımız bizim

Kimsesiz kaldım, sarılamadım


Bir tek seni sevdim ben

Sen gitme diye

Bile bile dudaklarından öptüm acıların

Kalbimi kafes kapattım

Sevdayı yasakladım

Sırat köprüsünden geçtim yaşarken

Bir gün herşeyi unutup

Gözlerime bir yabancı gibi bakarken

Bir tek şeyi unutma

Bir tek seni sevdim ben

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..