Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir tek sevgi olacak bunca telaştan arda kalan, gerisi yalan!

Bir tek sevgi olacak bunca telaştan arda kalan, gerisi yalan!
 

Alacakaranlıktı.

Uyandım, saat sabahın 5'i,

Sessizlik ve korku, O an hissettiğim allak bullak bir duygu...

Yutkundum. Çok susamıştım... Su içtim, bide... Seni yanımda istedim.

Sonra seni düşündüm, gördüğüm rüyayıda hayal meyal hatırlıyordum...

Rüyamda bir ormandaydık, yeşil ve mavinin bütünlüğü, dinginliği, huzuru...

Sen ve ben, ikimiz, bide... Bide mutlu yaşadığımız evimiz.

Sonra...

Sonra birden gittin, ben yalnız kaldım, tek başıma, çaresiz kaldım...

Kalbim senle doluyken, açıp baktım avuçlarım bomboş,

Avuçlarımdaki çizgilerde aradım seni, göremedim.

Duvarımızdaki çerçeve boştu, senden ve benden eser yoktu.

Aldım kahvemi oturdum. Benim fincanım dolu seninki boştu...

Sokak lambasının ışığıyla odam loştu...

Daldım gittim uzaklara, yoksun ya sıkıldım. çok çok sıkıldım hatta ağladım.

Yanıma doğru çevirdim başımı koltuğun diğer yanı boş, zaman geçmek bilmedi,

Bende mi boşluktaydım?

Film izlemeye çalıştım, sensiz onu bile yapamadm var mı ötesi?

Yanımda yoktun yaslanamadım,

Uzandım, gözyaşlarımla ıslandı yastığım...

Sonra kafamı çevirdim, elimi uzattım, boşluğa dokundum, olman gereken yerde sen yoktun.

Kapadım gözlerimi, hayaline sarıldım, sarıldım ama kokunu bulamadım,

Tekrar ağladım hiç susmadım, susmak istemedim...

Tam kapı açılmışken, sen gelmişken, sarılamadan uyandım.

Sonrada rüyada bile olsa sarılamadım diye ağladım...

...

...

Sensiz anlamsızlaştığımı farkettim. Hissedemedim, kalbim bende değildi ki onuda aldın giderken...

Umutsuzluk çökmüş bulutlarıma, karamsarlıklarla gözlerimden süzülüyor yağmurlarım.

Gökgürültüleri bozuyor sessizliği ve şimşekler çakıyor kalbimde... Sonra salınıyor hepsi birden...

Durmak bilmiyor yağmurlar ve taşıyor okyanuslar,

Boğuluyorum yavaş yavaş yalnızlığımda kendimce.

Ve uzaktan bakıyorlar sadece, kimse yardım edemiyor,

Uzatıyorum ellerimi, tutamıyorum bana uzanan elleri.

Umutsuzluk böyle birşeydi işte...

Zamanın içinde yaptığım yolculukta bulamıyorum yolumu,  yoksa bende kayboldum mu?

Karanlıklar, kabuslar... Tek bir ışık yok çevremde.

Duyduğum tek ses hıçkırıklarım çığlıklarım...

Karanlığıma ışık olur musun?

Umutsuzluğuma umut olur musun?

Uzanır  mı ellerin bana?

Saatlerce durabilir misin yanımda?

Yalnızlığımı, silip yaslanacağım bir omuz olur musun?

Soğuk gecelerimde nefesinle ısıtabilir misin beni?

Yanımda yatıp huzur olur musun gecelerime?

Sıkı sıkı sarılıp sende ağlar mısın benimle?

Seni bu kadar severken, sende yer verirmisin bana kalbinde?

Dönermisin bana?

Hiç korkmam ne dünden, ne bügünden, ne yarından...

Eğer yanımda sen varsan...

Bi gelsen koşarım, kollarıma sararım seni sıkı sıkı, hem ağlarım hem gülerim.

Döndürürsün beni kollarında...

Sen gittiğinde duran dünyam yine senle döner...

Bitmez aşkımız bitmez,

Bi-te-mez,

Bit-me-me-li...

Kalplerimiz yitip gitmemeli,

Son olmalı bu ayrılık

Sevdiğim adam bir daha gitmemeli

Aşk tohumlarımız, aşkı yaşadıkça yeşermeli,

Sen gel, hemen gel, hızlı hızlı gel, çabucak gel,

Aşkla, sevgiyle, kalbinle gel,

Atlaya zıplaya gel...

Bir kuş misali uçarak gel,

Zaman tükenmeden...

Ben daha fazla ölmeden...

GEL...

 

'Bir tek sevgi olacak bunca telaştan arda kalan... Ötesi yalan...'

 

 

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..