Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '07

 
Kategori
Felsefe
 

Bir teşekkür mektubu!

Bir teşekkür mektubu!
 

Insan hayatinin en guzel zamanlarinda etrafi insanla doluyor. Hersey toz pembe gorunurken, insanin kafasinda uzuntuden eser yokken hayat bir bambaska. Sevildiginizi, eglenceli oldugunuzu hissediyorsunuz ve bu enerjiniz genelde etrafinizdaki insanlara yayiliyor. Arkadaslariniz sizinle daha cok zaman gecirmek istiyor, yalnizlik hissinden uzak hersey daha guzel oluyor.

Bu zamanlari biliyorum ki hepimiz yasadik ve yasiyoruz. Insan butun dertlerinden uzaklasiyor. Ama hayat dersini vermeye devam ediyor. Beklenmedik anlarda basimiza gelen talihsizlikler bize bambaska bir bakis acisi sagliyor. Bir anlamda unuttugumuz duygulari bize hatirlatiyor. Ne yapacaginizi bilmediginiz bir ani tekrar gozunuzun onune getirin! Takilip kaldiginiz, kendinizi kenara sikismis hissettiginizde kimlere kostunuz? Kimden yardim isteyecek kadar gururunuzu bir kenara attiniz? Ben aileme kosuyorum.

Umutsuzluga kapildigim, butun seceneklerimin tukenip gittigini hissettigim anda ailem hep yanimda oldu. Gururuma yenilip derdimi kendim cozmeye calistigim zamanlarda bile ben birsey demeden sirnastilar bana. Bana guclu insan nasil olur onu ogrettiler. Bu yazimi anneme ve babama tesekkur etmek icin ayiriyorum. Bu cok icten ve durust duygularimida sizlerle paylasmaktan alinmiyorum. Ailemiz, arkadaslarimiz, sevdiklerimiz suanda bizimle iken, sevgimizi gostermemiz ve hissettirmemiz kadar dogal birsey olmamali.

Benim oyle bir annem var ki, egosunu bir tarafa birakip, insanlara bagimsiz gozlerle bakabiliyor. Insanlar ne kadar acimasiz olsalarda annem onlarin iyi yonlerini gorebiliyor. Cok sey ogrendim annemden. En son ogrendigim ise su! Hayatta ne olursa olsun biz bugunde burada iken hicbirsey bizi yildiramaz. Hayati yerden yere vururken, hayatimizi bizim kurdugumuzu unutmamamiz gerektigini yine hatirlatti bana annem. Icsel gucten daha guclu seyin sadece saf sevgi oldugunu kanitladi annem bana. Birgun yanimdan ayrilsada her zaman beni ayakta tutabilecek degerler verdi. Anlayisin, bakisin, sevgin, hicbirseyi eksiltmeden bana butun imkanlari verdigin icin cok ama cok tesekkur ederim annecim…Imkansizi her zaman basardigin icin!

Benim oyle bir babam var ki, bazen sert cikisinin yada bakisinin altinda cok sicak bir kalbi var. Acik sozlulugu, cabalari, ve surekli gelismeye acik olmasi benim ornek aldigim ozellikleri. O dusunceli bakisinin altinda anlayisli ve anlamli dusunceleri yatiyor. Benim icin yaptigin hersey icin tesekkur ederim babisko!

Gecen gun kendi kendime dusundum. Eger sevgimi, duygularimi en cok sevdigim iki insana soyleyemezsem , hickimseye soyleyemem! Herkesin annesi, babasi bambaska. Suphe yok. Bende benim icin bambaska olan bu iki insana sonsuz sevgimi taaaa uzaklardan gonderiyorum. Yere dustugumde beni hemen ayaga kaldirdiklari icin. Umitsizligimde bana cozum sunduklari icin. Annecim, hele sana ayri bir tesekkur.

Uzun zamandir yazi yazmamistim. Suanda ki yazimin bu kadar anlamli olmasi beni mutlu ediyor.

Yazilarima etrafimda yaptigim gozlemlerle devam edecegim…Simdilik hoscakalin.

 
Toplam blog
: 7
: 1999
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

1983 yılında Bulgaristan'da doğdu. 6 yaşında Türkiye'ye ailesi ile yerleşti. İlk ve orta öğreni..