Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '07

 
Kategori
Tiyatro
 

Bir tiyatro sahnesi hayat

Bir tiyatro sahnesi hayat
 

Bir tiyatro sahnesinde geçen bir oyundan ibaretse hayat;sahne kalıyor, değişen sadece bizlersek, rolümüzü ya da rol arkadaşlarımızı seçemiyorsak ben yokum.

Toz pembe değilse roller, düşlere yer yoksa hep acı gerçekleri anlatıyorsa yazılanlar ben yokum.

Verilen roller büyük geliyorsa minik bedenlerimize , oyunun kurallarını biz koyamıyorsak, sevgi , dostluk, değer yoksa, tek gecelikse ilişkiler ben yokum.

Sevginin yerini sadakatsizlik, aşkın yerini para almışsa.Hayaller yoksa, umutlar yoksa, çiçek açmıyorsa sevdalar ben yokum.

Sonuna yakın değilsek sevdanın başında terkedilmişsek ben yokum.


 
Toplam blog
: 147
: 1030
Kayıt tarihi
: 01.07.07
 
 

14/02/1973 İstanbul doğumluyum.İstanbul Üniversitesi Turizm İşletme mezunuyum.İngiltere ye gittiğim ..