Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '22

 
Kategori
Hukuk
 

Bir Tokatta Öldürse

Bir tokatta ölünemeyeceği için çok ender bir olay ama insanlar merak eder; oldu ya kızgınlıkla bir tokat vurdunuz öldü, cezası nedir?

Doğrusu ben de çok merak ediyorum.

Normal bir öldürme cezası mı verilir?

Sonuçta öldüğü için…

Ama öldürmek istemedi ki…

Kanunun ruhu çok ilginç, kaza olarak bile değerlendirebilir ki hâkim olsam ben de zor karar verirdim.

Sonuçta ölmüş ama cezasız olmaz gibi geliyor.

Artı ekstrem bir durum değil kızgınlıkla her zaman birine tokat atmış olabilirsiniz.

Bir tokatta ölen kişi zaten biraz ölmüş gibidir yani zayıflığı vardır, dikkate alınır sanıyorum.

Tokat biraz hafif de daha çok yumruk falan…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..