Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir tuhaf his

Bir tuhaf his
 

Bir his var içimde

Yanımda oturur gibi

Aklımda adım adım dolaşır gibi

Ne yana dösem sanki bakar gibi

Saçlarım arasına dalmış savrulur gibi

Az kaldı diren der gibi

O yol az kaldı umuduna sarıl 

Bir tuhaf  his işte

Aşktandır aşk'ındır

Ben uzaklaştıkça sanki ona yaklaşmış gibi

Bilmem nerdeyim neredyeim desem

Kimdeyim kiminleyim desem,

Ne yapsam ne dinlesem 

Beynimde çalkalanıyor işte

Aş gibi ekmek gibi kokuyor buram buram

Tadı tuzu acısı hüznü kederi

Geliyorum der gibi kanatlanmış sanki

Gitsem gidemiyorum

Unutsam unutamıyorum

Ya ben öldüm ya da ölüyorum

Sensizliğin içinde ya da deliriyorum

Bir tuhaf his işte

Her anıma seni ekler gibi

Nereye bakınsam sen

Nereye takılsam sen

Nereye uzansam sen

Nereye varsam sen

Adın dilimde zikir gibi

Gecelerim sen gündüzlerim sen

Günneşim sen ayım sen

Canım diye anım oldun 

Gönlümden yaşıyorum seni

Gözlerimden suluyorum umutlarımı

Yarınlarıma kelepçe vurdun

Ben tutsak bir düşte kavruluyorum

Bir his ki içimde 'o geliyor' der gibi.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..