Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir Türkiye hayal ediyorum

Bir Türkiye hayal ediyorum
 

Bir gün her şeyin sütliman olduğu bir Türkiye’de uyanmak istiyorum. Her günmüş gibi başlayan ama televizyonu açtığımda her şeyin bambaşka olduğunu gördüğümde gözlerim yuvalarından fırlayacağı bir Türkiye.

Ülke ekonomisinin düzeldiğini söyleyerek başlayan bir haber mesela… Kap kaç ve hırsızlığın artık tamamen bittiğini, töre cinayetlerinin işlenmediği, cinayetlerin olmadığı bir haber.

Spor haberlerinde ise Galatasaray ve Fenerbahçe derbisin de taraftarların maçı kol kola izlediği ve her golde bütün taraftarların yuhalamak yerine her iki takımı da alkışladığı, holiganlığın son bulduğu, her taraftarın centilmence maç izlediği bir spor haberi.

Yol durumda ise trafik kazalarının olmadığını çünkü insanların toplumsal bilincinin geliştiğini ve artık trafiğe fazla araç çıkmadığı için de trafik kazalarının olmadığını.

Terörün bittiğini, çöp kutularının artık sadece çöp kutusu olduğu, şüpheli paketlerin sadece biri tarafından unutulan paketler olduğunu, toplum olarak depresyonumuzun bittiğini…

Sokaklarda tinerci gençlerin kalmadığı ve artık hepsinin birer ailesi olduğunu...

Herkesin birlik içinde mutlu ve huzurlu yaşadığını…

Herkesin eşit hak ve özgürlüklere sahip olduğu…

Bir Türkiye hayal ediyorum.

Fenamı ediyorum?

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..