Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '12

 
Kategori
Felsefe
 

Bir tutam felsefe

Bir tutam felsefe
 

Düşünüyorum da, birine açılmam lazım. Açıldıktan sonra pişman olacağım biliyorum ama açılmazsam da pişman olacağım. Açılsam da açılmasam da pişman olacağım.

Yaşamdaki tüm saçmalıklara gülebilmek istiyorum. Güldükten sonra pişman olacağım, biliyorum ama gülmezsem de pişman olacağım. Her iki halde de pişman olmam olası…

Evlenmek istiyorum. Evet, evlenirsem pişman olacağım. Evlenmezsem de pişman olacağım. Yahu evlensem de evlenmesem de ben pişman olacağım…

Birini sevmek istiyorum, sevmek.. Pişman olacağım kuşkusuz da sevmezsem de pişman olacağım. Birini sevmiş olsam da sevmemiş olsam da pişman olacağım!

Etrafımdaki bütün öküzlerle alay etmek istiyorum. Alay etmezsem pişman olacağım. Alay edersem de öyle. Her iki halde de pişman olacak olsam da dayanamıyorum…

Bugün ya ölseydim diyorum bazen. Pişman olurdun diyorum yine. Pişmanlıklara yer yok hayatta diyorum. Yürüyorum.

Bu da bana kapak olsun…

Alain De Botton'a Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 32
: 418
Kayıt tarihi
: 11.10.12
 
 

Mimar Sinan Üniversitesi mezunudur. İnsan kaynakları, eğitim ve gelişim, yetenek yönetimi ve kari..