Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir tutam sen sanki, açtım avuçlarımı !

Bir tutam sen sanki, açtım avuçlarımı !
 

_________________________________________________________________________________________________________


Bir başkadır hazanı bizim buraların
Sımsıcak sarılır, gülümserken gri
Oysa ne derin ah çeker yapraklar
Hışımla dalar yüzüme soğuk
Her katresinde sen
Doyasıya ürpertin, cân

Yıldızlar avutur sen yoksunu gecelerde
Ne uğultusu rüzgarın söyler adını
Bilirim, anmazsın başka kollarda yâdımı
Sızlayan ki cânım
Ağlayan, yüreğimdeki ben

Kalmadı mecalim koklamaya doğanı
Kalmadı duymayan Râbb'e feryadımı
İşgâlde ruhum, aşka vurgun mânâsı
Bir tutam sen sanki, açtım avuçlarımı

Sorma sakın, kaçıncı umuttu kopup giden
Sarılamadım da sıkıca
Göğe yazdım adını biz kokulu sahilden
Buğulanır mı gözlerin, ân'ı solurcasına

Hançerledim benliğimi, baki acısı anılarda
Dualarım huzura, gönle açan her goncada
Kıyamasam sevdama, doyamasam da
Biriciğimsin sen, kaçsan da sonsuzluğa

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..