Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir tutam yalnızlık

Bir tutam yalnızlık
 

ALINTI


Bir tutam yalnızlık istiyorum!

O kadar  kalabalığım ve o kadar kalabalıktayım ki  uzaklaşmak  iyi gelecek biraz .

O kadar gürültülü ki hayat artık kendi sesimi duymuyorum, sesimi duyamıyorum.

Kim bilir belki çığlık atsam bile duyulmayacak sesim duyulamayacak...O kadar zaman oldu ki sesimi duymayalı  unuttum!

Başka sesleri dinlemekten kendimi unuttum.Yabancılaştım kendime...BAŞKA ROLLERİ OYNARKEN (anne,evlat,arkadaş,kardeş,eş olurken) BEN  HAYATIMIN NERESİNDEYİM?

BAŞKALARININ HAYATINDA BAŞROL OYNARKEN KENDİ HAYATIMIZIN FİGÜRANI MI OLUYORUZ YOKSA?!...

GARİP!...

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..