Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Bir tutkunun şiiri

Bir tutkunun şiiri
 

GÖKKUŞAĞININ BİTTİĞİ YER


Çiğdemler çıkıyor içimdeki karlı dağlardan

Dereler çağlıyor, başaklar boy veriyor kardan
Kabul et, kurtul bu inkârdan
Bir lahza var sende bahardan
Asırlar ötesinden gelen kadim bir ses
Saçlar ki kehribar, gözler ki enfes
Aldırır gülüşün güle bin nefes
İnkâr etme kurtul bu nazdan
Bir parça var sende esen rüzgârdan

Yoksa neden dalgalansın böyle içim
Bir o yana bir bu yana niye yalpalasın gemim
Yanmıyor sigaram, titriyor ellerim
Belki sadece söndürdüğün bir başka kibritim
Ya da sevindirdiğin başka bir yetim
Karşı koyamıyorum, iradesizim
Beni sana esir eden bir şey var sende

Yüz çevirtir derdin kemandan, sazdan
Abdallara el çektirir duadan, niyazdan
Şöyle gözlerimin ta içini yaşartan
Alıp içimden benliğimi, benden kopartan
Ağlatan, güldüren, yakıp, kızartan
Karşı durulamaz bir şey var sende....
 

 
Toplam blog
: 32
: 223
Kayıt tarihi
: 26.10.15
 
 

ODTÜ  mezunu, bir şiir kitabı bir de romanı var. ..