Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir uçurtma yap

Bir uçurtma yap
 

uçurtma yap


Bir uçurtma yap benim için, içinde gökyüzünü barındıran

Bir uçurtma yap benim için, içinde gökkuşağının tüm renklerini kapsayan

Bir uçurtma yap benim için, barış ve dostluğu anlatan

Bir uçurtma yap benim için, aşk kokan, aşk gibi dalgalanan

Bir uçurtma yap benim için, senin kokunu taşıyan

Bir uçurtma yap benim için, senle beni soluyan

Bir uçurtma yap benim için, hevesimi kursağımda bırakmayan

Bir uçurtma yap benim için, cümle aleme sevgini haykıran

Bir uçurtma yap benim için, umuda yolculuğumu anlatan

Bir uçurtma yap benim için, yeşili ve mavisi, kelebeği ve çiçeği olan

Bir uçurtma yap benim için, havalanırken beni de uçuran

Bir uçurtma yap benim için, yağmuru ve toprağı kokutan

Bir uçurtma yap benim için, sadece bana özel olan

Bir uçurtma yap benim için, hiçbir zaman yapılmamış ve yapılamayacak olan

Bir uçurtma yap benim için, ismi aşk olan…

22.12.09 01:47

k.k

 
Toplam blog
: 74
: 546
Kayıt tarihi
: 21.04.07
 
 

1980 doğumluyum. Kamu Yön. Bölümünde okumaktayım.. Kelimelerle oynamak en büyük zevkimdir. Kelimele..