Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir ülke arıyorum...

Bir ülke arıyorum içinde yaşamak için
Kavgasız ölümsüz büyülü bir yer olsun
Bu kadar uzakta olamazki şu tepenin ardında sanki
Yanımda kalbim ve sevgimle yıldızlar hep benimle

Mutluluktan uçmalıyım gittiğim o yerde
Ruhum doymalı güzelliğe ve görkeme
Haykırmalıyım koşmalıyım tutmamalı beni kimse
Özgürce yaşamalıyım o cennet bahçesinde

Ne kibrim nede bencilliğim benimle olmasın
Atmalıyım onları yanımda götürmemeliyim o ülkeye
Durmamalıyım, bulmalıyım, gitmeliyim hemen
Geç kalmamalıyım o ülkeye gitmekte olan trene

Şiir: Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..