Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '18

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Bir Ülkenin Kalkınamayışının Nedeni Halkın Alıştığı Düzenden Geçici Süre de Olsa Vazgeçmemesi

Almanya Almanya olmak için kim bilir halk neler çekti. Japonya da öyle belki.

Biz de çok çile çektik ama ülkemiz kalkınsın diye değil. Yoksa Türk milletinin ödediği bedellerle tarihte nerelere geldiğini biliyoruz, bir kalkınmayı mı başaramayacağız.

Almanya’yı Türk işçileri kalkındırmış, kendi ülkelerinde olsa çalışmazlar. Ben disipline karşıyım lakin böyle durumlarda ve bizim gibi milletler için gerekiyor.

Keşke insanlarımızı dağlara salsaydık, zorla çalıştırsaydık da diktatör deselerdi, paşa dedemizi kelle kesen diye eleştiriyoruz ama sevmediğimiz Osmanlı dünyanın lideriydi.

Hayatım değişmesin dediğin zaman ülken de değişmez.”İyi kötü geçiniyoruz” bitti, bu milletten bir şey olmaz. Benim hiçbir ihtiyacım yok, genç de değilim ama ekonomik durumumu beğenmiyorum; ama işim mesleğim yok olsa bu yaşta tırmalayacağım. Kendim değil ülkem kurtulsun diye, ben zaten kurtulmuşum. Genç insanlarımızı görüyorum hepsi iyi kötü bir maaşım olsun derdindeler. Bilmiyorlar ki bu halde olmalarının nedeni de sahip oldukları düşünce “İyi kötü bir maaşım olsun”

Sizler asgari ücrete fit olursanız Türkiye’de asgari ücretlik bir ülke olur. Bazı hırsız kimseleri bile atılganlıkları için takdir ediyorum. Çalın çırpın yeter ki bir şeyler yapın. Ben iddia ediyorum o hırsızların bile şu bizim asgari ücretçi dürüstlerden daha fazla faydası vardır ülkeye. Bu nedenle dürüst insanları sevmiyorum pasif oluyorlar.

Ve ülkesiyle pek ilgisi olmayan bir sınıf var. Bunların tek derdi düzenleri bozulmasın. Ülkede bir şeyler yapılması lazım doğal olarak herkesi etkiler. Ülkesinin gelişmesini istemiyor gibi bir halleri var.

Ne yapabilirler ki? Mesela ülkenin içinde bulunduğu durumdan rahatsız olurlar, bizim gibi…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..