Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir umuttur yaşamak

Bir umuttur yaşamak
 

Hayat koskoca bir sayfa omuzlarımda

İçinde türlü türlü yaşanmışlıklar

Hiç unutmuyorum

Hani en değerli şeyimi kaybettiğimi düşünürken

Bir pastanenin üst katında

Sevdiğimin kalbini kazanmayı başarmıştım

Yeniden doğmuştum biliyor musunuz o gün

Sonra koskoca yazılar yazıldı o sayfanın üstüne

Koskoca yıllar biriktirdik birlikte

Şimdi anlatmakla satırlara sığdıramadığım

Kimi zaman sevindiğim, mutlu olduğum

Kimi zaman üzüldüğüm, kahrolduğum…

 

Sonra o sayfayı çeviriverdi hayat

Baktım ki başka bir sayfadayım

Başka yüzler, başka hisler var

Başka sevinçler ve başka üzüntüler

Yıprandım, ağladım, anlamaya çalıştım

Yine kırıldım, yine çok kızdım

Sonra geçti

O sayfada yazılanları da

Öncekiler gibi geride bıraktım

 

Ve bir baktım başka bir sayfaya geçmişim

Yeni bir sayfa, yeni yüzler, yine başka hisler

Vay be dedim

Çok farklı insanlar da varmış bu hayatta

İlgi, sevgi, hoşgörü hepsi had safhada

Sonra.. Sonra bir yağmur yağdı galiba

Bütün o güzel satırlar ıslanıp

Bütün o mucize yazılar birbirine karıştı

Geriye sadece acı ve üzüntüler bıraktı bana

Bilemedim

Şaşırmalı mıydım, şaşırmamalı mıydım bütün bunlara…

 

Şimdi belki de ilk defa

Ben bir rüzgar yarattım

Öylesine güçlü ve öylesine kararlı..

Geriye dönük ne kadar sayfa varsa yaşanmış

Hepsini birer birer koparıp gökyüzüne savurdum

Hatalarım da özgür, sevdiklerim de

Onlarla beraber

Keşkelerim de, üzüntülerim de..

Ne varsa geçmişe dair yaşanmış

Nicesini özgür bıraktım

 

Oh be diyorum…

Nihayet tek bir sayfa taşıyorum omuzlarımda

Bembeyaz ve hafif..

Yeni umutlar, yeni başlangıçlar

Yeni keşkeler, yeni başarılar

Kimbilir neler neler yazılacak içine

Hiç bilmiyorum..

Ama şunu biliyorum ;

 

Bazen omzumuzdaki yükler taşıyamayacağımız bir noktaya geldiğinde,

Durup o yükleri boşaltmalı ve yola öyle devam etmeli…

 

Sevgiyle kalın…

 

 
Toplam blog
: 38
: 1605
Kayıt tarihi
: 10.08.11
 
 

İstanbul doğumluyum. İçimden geldiğinde yazmak ve yazılarımı sizlerle paylaşmak için buradayım.  ..