Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Müzik
 

Bir üstadtan klarnet keyfi..!

Bir üstadtan klarnet keyfi..!
 

Bu hafta yıllık izindeyim. Malum oğlumuz yeni doğdu. Eşime destek olmaya çalışıyorum. Fırsat bu fısat deyip yılda en az bir defa yaptırdığım diş bakımı için ailemizin diş hekimine gittim. Şükür diş taşı dışında pek bir sorunum yoktu. Çıkışta Atrium AVM' zine uğradım. Öylece gezinirken bir müzik kulağıma takıldı. Aslında takılmakla kalmadı; ruhumu birden içne alıverdi. Çalan Sevgili Sezen Aksu' nun "Adı Bende Saklı" parçasıydı. Bir üstad şarkıyı klarnetle icra ediyordu. Ama ne icra, ruhum da kalbim de kendinden geçmişti. Bu şarkı zaten Sezen Şarkıları içinde benim için ayrı bir yerdedir. Klarnette sesini çok sevdiğim bir enstürmandır.

Sevgili üstad Turgay ÖZÜFLER' in nefesine ve ellerine sağlık. Şarkıları çalmıyor, resmen söylüyor. Bu satırları yazarken kulağımda yine o güzel nameler.

Müzik marketin sahibesiyle biraz ayak üstü mıhabbet ettik. Meğer ilk kurban ben değilmişim. Bu güzel nağmeler pek çok kişinin aklını başından almış. Adını bile bilmedikleri bir CD' den gelen bu müziği duyanlar:

"Bu çalan neyse bundan ben de istiyorum..!"

demişler. Market sahibesinin çok güzel tespitleri oldu. Artık Türk Sanat Müziği gençler arasında giderek yaygınlaşmaya başladığını ve talebin arttığını söyledi. Kimbilir belki de sanat geçmişi bu kadar derin olan bu milletin evlatları son yıllarda sanat diye ortaya konan bu müzik kirliliklerinin onlara birşey veremeyeceğini anlayıp özlerine doğru yönelmeye başladılar.

Umarım siz de benim kadar zevk alabilirsiniz...!

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..