Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Bir varmış bir yokmuş

Bir varmış bir yokmuş
 

ben hep böyleydim senden ötürü sanma


seni hep o sıcak

o şefkatli halinle hatırlamak isterdim

senden esmezdi karayel

olmasan da hep vardın ya

görmesem de bakardın

çağırmasam da koşardın

ben ağlasam sesin titrer

gülsem gözlerin gülerdi

 

içinde yaralı bir kuş

kanadın olmak isterdim

sönmüş belki de hiç yanmamış ateşin olmak

ama.....

aşk oyunu oynayacak yaşı geçmiş 

çoktan büyümüşüz be

anlamamışım

en soğuk rüzgar da sen

en sert kaya da

hiç olmayan

hiç bakmayan

baksa da görmeyen

koşsa da gelmeyen

bir varmış bir yokmuş değil

hiç yokmuşsun sen

 

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 20.08.09
 
 

Antalya' yı mesken tutmuş ,ruhu bu özgür şehirde tutsak biriyim... Beden eğitimi öğretmeniyim. 12 yı..