Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Bir yaraya merhem olmak isteyenler parmak kaldırsın!

Bir yaraya merhem olmak isteyenler parmak kaldırsın!
 

Kaynak:okulweb.meb.gov.tr


Geçenlerde küçük Cengiz ile ilgili aşağıdaki yazıyı yazmıştım:

http://blog.milliyet.com.tr/Bir_yaraya_merhem_olmayi_basarabilir_miyiz_/Blog/?BlogNo=225183

Öneriler ile varılan sonuç Cengiz’in annesine nakdi yardımda bulunmanın en pratik çözüm olduğuydu.

En ekonomik yolun da “Posta Çeki” ile iletmek olduğunu öğrenmiş bulundum bu arada, bilgilendiren arkadaşlara teşekkürler…

Az önce Cengiz’in annesinin adı ve adresi elime ulaştı.

Yardımların kişiye özel olduğunu düşündüğümden hiçbir şekilde ne katılım sayısının ne de katılım payının beni hiç ilgilendirmediğini ve bu tarz hiçbir çalışmanın da yapılmayacağını peşinen bildirmek istiyorum.

Cengiz’in annesinin adını ve adresini de burada deşifre etmek pek şık gelmedi bana.

İlgilenen kişilere teker teker iletmeyi görev edindim.

Blog sayfamdan mesaj ile ya da mail adresimden bana ulaşabilirsiniz: gulgun_2006@hotmail.com ( “gulgun” dan sonra alt çizgi var, aman dikkat! :) )

Yine, arzu ederseniz 0 535 940 19 11 no’lu telefondan da ulaşabilirsiniz…

Bu arada, bana ulaşıp da adresi temin edecek olanların isimleri yalnızca bende saklı kalacaktır! Ne not alınacak, ne de bir başkasıyla paylaşılacaktır, hafızam da zaten bir gün sonra silecektir, hiç merak etmeyin! :)

……

Bu arada, sevgili Narçiçeği’ne sevgi dolu bir öpücük gönderiyorum, yukarılarda bir yerlerde çok huzurlu ve mutlu olduğunu düşünüyorum, ışıklar içinde kalsın!

……

Yardımlarımızla beş kişinin gözlerini ve yüreklerini ışıtacağımıza inanıyorum, bedenlerini de ısıtacağımıza!

Sevgi ve sağlıkla kalalım…

Gülgün Karaoğlu

Ocak, 27/2010

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..