Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Bir yaşam serüveni şu şiir denilen hassasiyet…!

Bir yaşam serüveni şu şiir denilen hassasiyet…!
 

Öner Samanlı, şiirlerinde Ömer Hayyamı’ı anımsatıyor…(Sanat Güncesi)


Kavşak Suyu


İçtin mi..?

Düşledim de;

Geceler üzerimde,

Ne denli ağırlaşsa,

Geleceğin umuduyla,

Bekliyorum,

Çağrılmadan,

Geldiğim bu yerlerden,

Kovulmadan da,

Gitmek istemiyorum…


Hani o şarkıda söylüyor ya gırtlaktan üç desibel,

“Mavi mavi masmavi, gözlerin boncuk mavi”

Bende boyadım ellerimi sallıyorum gelsene,

Sen bana, penpe penpe. pespenpe ….


Sonra o kadar çok yalnızlıklarımda,

O kadar çok söyleyeceklerim var ki sana,

Dinle bak şu kuşun ötüşünü,

Sesinde hiç karlı günlerin,

Yakınması var mı..?


Demiştim ya ben,

Bir düşün sabah ayazında,

Sarhoştu yalnızlığım sana,

Sonrasını anımsayamam sır bana …


Sonra adam gibi bir şiirin düştüm peşine,

Yazmak ve yollamak için postadan sana,

Bilmiyorum başıma gelenleri,

Bilmiyorum başımdan gidenleri….

Bir gecenin alaz ortasında el salladığım,

Yıldızlar gökyüzünde oynuyor Ankara Misketi,

Madımak toplarken narin elleriyle Bartın’da kızlar,

Kavşak Suyunu içerken, el sallıyorum…


“Anneler gününde güzel anne,

Gününü, Annelerle kutluyorum, ..!”


Öner SAMANLI

09.05.2010

Elyaman

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..