Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir yaşamsın

Hiç ummadığım bir zamanda
Gönlümün taa içine düştün, bir su damlası gibi
Girdin yüreğime, hapsettim seni,
Ne kurtuluşun var benden
Ne de kaçışın var yüreğimden
İçimde hapis olan sensin ama
Ben mahkumum sana
Sar beni ellerinle
Al yüreğimi, yüreğim ellerinde
Artık yüreğimdir yerin.
İster sev, isterse vur hançeri kalbime
Kalbim senin.
Yaşamak seninle güzel,
Ne bir deniz kıyısının feralığı,
Nede bir yayla sessizliği,
En büyük huzur, varlığını belirtisi.
Değişmem hiçbir şeye seni,
Hiç biri mutlu edemez beni senin gibi,
En umutsuz anımda
Geceme güneş gibi,
Yüreğime ateş gibi düştün.
Belki bir melektin.
Belki bir hayal.
Belki de bir düş’tün.
Mutluluk verdin bana,
Ömür verdin, can verdin bu cana
Sen nesin bilmiyorum
Ne demeliyim,
Ne söylemeliyim sana karar veremiyorum
Ama benim için bir yıldızsın bedenimde parlayan
Bir ışıksın hayatımı aydınlatan
Bir rüyasın, görülmesi zor olan.
Ve bir yaşamsın,asla sonu olmayan.


Şeref AYAZGÜN

 
Toplam blog
: 9
: 664
Kayıt tarihi
: 22.12.11
 
 

Zirve Bilgisayar Ltd.Şti'de çalışıyorum. 1987 Ankara doğumluyum. Müzik dinlemeyi, futbol oynamayı..