Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir yasemin kokusu sarsın istiyorum şehrimi.

Bir yasemin kokusu sarsın istiyorum şehrimi.
 

Yasemin kokusu sarmış Ankara' yı.

Ufuk çizgisinin ötesinden gelen bir yasemin kokusu...

 

Her gece buram buram yaklaşırken şehre,

Bende alıştım artık gelsin de renklensin gecem diye.

 

Alışkanlık zor hayatın içinde aslına bakarsan.

Bin bir viraj verken yolumun üstün de alışkanlıklar dökülüveriyor yollara.

Toplamak zor.

Dönüp bakmak içinse

Geç artık..

Dönmüşüm o virajı çoktan

Bile bile

İster istemez..

 

Taa! ötelerden berilerden gelen bir yasemin var geceme ama.

Ve alıştım artık yüzümü güldüren

Yaseminin

Hem güzelliğiyle, hem içtenliğiyle,

Devam ediyorum virajlı hayatıma.

 

 

Gözümü kapatıp, dalıp gidesim geliyor gecenin içinde.

Hep aynı sahneyi yaşamak istiyorum.

Ufuk çizgisine bakarken,

Bir yasemin kokusu sarsın istiyorum şehrimi.

 

Sonra;

Onunla yol alasım geliyor

Yasemin kokusu ile..

Denizin kıyısından kopup buraya gelmesi ise...

 

Düşünsene;

Mutlu uyuyabilmem için bir sebep işte.

Bir başka gecenin içinde

Şehri saracak yaseminin kokusu hayaliyle....

İyi uykular.

 

 
Toplam blog
: 16
: 376
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

Bilkent Oyunculuk Mezunuyum, Okul yılları içinde özel bir tiyatroda kuklacılık yaptım üç yıl. Şu ..