Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

28 Ağustos '08

 
Kategori
Blog
 

Bir yaşındayım ve mutluyum...

Bir yaşındayım ve mutluyum...
 

Bugün bir yaşıma bastım ben de, milliyet blog ailesinin bir üyesi olarak.

Bir sene önce bugün büyük bir hevesle milliyet blog ailesine katıldım ve herkes gibi yazmaya başladım ve burda olmaktan çok mutluyum.

Milliyet blog olarak bir yaşındayım ama gerçek yaşımı sormayın... aldı başını gidiyor durduramıyorum.

Geçen bir sene içinde toplam 43 blog yazdım yorumlarım mesajlarım v.s

Fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum, yazdığım bloglar belki az ama yaşanan dostluklar çok büyük.

Milliyet blog ailesinde birbirlerini tanıyan yazarlarda var tanımayan da. Birbirlerini tanımasalar bile herkesin birbirine gösterdiği saygı ve sevgi gerçekten çok güzel. Bazen birinin acıları bazende sevinçleri paylaşıyoruz yazdığımız yorumlar aracılığıyla.

Kimi zaman aramızdan ayrılanlara yüreğimiz sızlıyor söyleyecek söz bulamuyoruz, kimi zaman yaşanan bir mutluluğa ortak oluyoruz...

Milliyet blog deyince duygusal, samimi, yetenekli ve mükemmel bir yazarları değerli editörleriyle birbirine bağlı, ne olursa olsun hep bir dayanışma içinde bulunan bir aile aklıma geliyor.

Burada bulunmaktan ve birinci yaşımı doldurmuş olmaktan çok mutluyum.

Darısı yüzüncü blog yazıma inşallah.

Yazılarımı okuyan yorumlarıyla üzüntülerimi sevinçlerimi paylaşan tüm milliyet blog yazarlarına teşekkür

ederim.

saygılar...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..