Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Bir yatak odası dinleme hikayesi!

Caferi yanıma çağırdım düğmeye basarak!

“Buyur Amirim!”

“Dinleme çözümlerini getir çabuk!”

Önemli birine dinleme yapmıştık dün akşam! Yatak odasına böcek sokmuştuk! Karafatma kılığında!..

Dinleme çözümünü önüme koydu Cafer!

“Gidebilirsin Cafer!”

“Nereye Amirim?”

“Nereden geldiysen oraya ulan!”

“Çorum’a mı Amirim?”

“Espriyi bırak Cafer! Çık dışarı işte!”

Heyecanla okumaya başladım!..

“Emine kız!”

“Ne var Şabanım?”

“Yatmıyor muyuz?”

“Sen yat! Ben mukabeleyi bitirmedim daha!”

“Yarın Cuma mı kız?”

“Salı ya!”

“Salı mı? Bugün pazartesi miydi?”

“Günleri de şaşırdın! Tabi!”

“Kaç hafta oldu biliyor musun?”

“Neye?”

“Ona!”

“O ne Şaban?”

“Hatırlamadın mı?”

“Yat aşşağa canımı sıkma! Başım ağrıyor zaten! Günleri unutuyorsun ama onu unutmuyorsun!”

“Sen de günleri unutmuyorsun Emine!”

“Yat yat! Yarın ağır misafirlerin var! Uyuma kameraların önünde! Utanıyorum valla Milletten! Uyutmamış Şabanımızı diyecekler!”

“Bir diyorum ki ne diye girdik bu işe anasını satayım! Yarı ömrüm gitti Emine!”

“Allahın verdiği canı ondan başkası alamaz Şabanım!”

“İyi dedin kız! Yarın bunu söyleyeyim!”

“İyi bir söz değil mi?”

“Kim demişti bunu ya?”

“Hikmetyardı herhalde!”

“Hadi kız bırak şimdi mukabeleyi de gel yamacıma!”

“Birşey yok ama!”

“Tamam tamam!”

“Gıyyk!”

Öfkeden deliye dönmüştüm!

“Cafeeer!”

Koştu geldi!

“Buyur Amirim!”

“Ulan böceği nereye koymuştunuz?”

“Yatağın girişine, yere Amirim!”

“Ulan bastı öldürdüler ya cihazımızı ! Başka koyacak yer bulamadınız mı? Tam heyecanlı yerinde bağlantı kesildi!”

“Yarın gene koyarız Amirim!”

“Yarın karafatma koymayın!”

“Ne koyalım Amirim?”

“Tahtakurusu koyun! Uyuyamasınlar! Bakalım ne konuşacaklar! Unutmayın ha!”

Cuma akşamı koyacaklar bakalım! İnşallah Emine kıvırmaz gene! Gusül gerekir ya Cumaya! Şansı yok!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..