Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Bir yavru kedi

Bir yavru kedi
 

Bir yavru kedi:)


Ah, ah ki ah

Bir köşeye sıkışmış

Miyavlayıp duruyor insanlık

Olmuş adeta bir yavru kedi

 

Saygı yok

Sevgi yok

Açlığımızı açıklığımızı

Gönülden paylaşanımız yok

 

Bir bencillik

Bir kendini kurtarma içgüdüsü

Alıp başını gitmekte

İlişkiler çıkar varsa sürmekte

 

Ne garip

Ne acı

Ne feci

Ne inanılması zor bir şey bu

 

Sanki

Yetim kalmış

Kimsesiz bir çocuğum bu ülkede

 Ağlıyorum ‘tarifsiz kederler içinde’

 

Ey devletim

Devletim diyorsan eğer

İnsana eğil

Şu insanını güzelliğe çağır

 

Herkesten önce bizzat sen

Geç karşısına

Selamla hazrolda insanı

Tüm halka da güzel olan işte bu de

 

Özsaygıyı

Özdenetimi duygudaşlığı                       

Sorun çözücülüğü

İşbirliğine yatkınlığı

Bilinçaltlarına yaz

 

Yücelt şu insanlığı yücelt

Ve gerçek barışta yaşat

Yoksa

Yalandır devletliğin devletim

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..