Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '13

 
Kategori
Blog
 

Bir yazınız 100 Bin okunuyor ama sevinemiyorsunuz, ilginç (!)

Bir yazınız 100 Bin okunuyor ama sevinemiyorsunuz, ilginç (!)
 

Milliyet Blog benim için çok başka bir yer. İlk göz ağrım, ilk deneyimim ve şu an bu mesleğin eğitimini almamın ve mesleği yapmamın en büyük sebeplerinden birisi.

Çok günler yaşadım burada. Çok sert eleştiriler aldım, tartışmaların arasında buldum ama neticede güzel bir anı olarak kaldı hepsi.

Bugünlerde yazımın birisi 100 Bin okunma barajını aştı ama doğruyu söylemek gerekirse sevinemiyorum. Çünkü Milliyet Blog’a ilk kayıt olduğum dönemle Gazetecilik Bölümünü kazandığım dönem arasında çok okunmak, çok yorumlanmak gibi bir hastalığım vardı.

Bundan dolayı sabahleyin kalkıyordum ne fazla okunuyor, ne dikkat çekiyor onla ilgili bir yazı yazıyordum, sanki çok anlarmışta, o işte uzmanmış gibi.

İşte bu mantaliteyle yazdığım yazılardan birisi “Zayıflamak İçin Ne Yapmalı?” şu an 100 binden fazla okurla buluştu. Gerçekten bir yazarın mutlu olması gereken bir konu ama diyetisyen miyim? Yetkili bir doktor muyum? Tabipler Odası Başkanı mıyım? Yok, internet üzerinden araştırarak derleyip kendi üslubumla yazdığım bu yazı şu an belki bu işin eğitimini almış, bu işe mesleğini vermiş insanların yazılarından daha fazla okundu.

Gönlüm isterdi ki asıl alanım olan siyasetle ilgili yazdığım bir yazı 100 binleri bulsun ve ben o zaman ciddi manada sevineyim.

Neyse nasip böyleymiş bir daha ki 100 bin barajını aşan yazımın siyaset kategorisinden olması dileğiyle.

Hoşça kalın

Tüm Yazılarım İçin Tıklayınız..

www.mehmeteminztrk.com

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..