Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '18

 
Kategori
Güncel
 

Bir Yeniyıl Yazısı

Bir Yeniyıl Yazısı
 

Acısıyla tatlısıyla 2017 yılı geride bıraktık. 2017 yılı Anadolu’m zor günler yaşadı. 2018 yılının bir daha böylesine acı ve zor günleri yaşamamasını diliyorum. Mavi göklerimizin altında hür ve özgür al bayrağın altında kardeşçe yaşamak ne güzel. Kötülüklerden, fenalıklardan   biraz uzak kalsak ne olur?   Paylaşamacağımız ne var?   Türkiye   büyük  bir memlekettir, koca bir devlettir. hepimize  yeter  değil mi?   Unutmayalım ki   herkes ektiğini  gününde birinde biçer... 

2018 yılının barış, sevgi ve huzur içinde geçmesini diliyorum.  Özellikle sayın büyüklerimizin Tüm yurtta vatandaşlarımız arasında birlik ve beraberliği sağlamaları gerekir. Siyasilerimizin bir birlerini eleştirirken birleştirici ve yapıcı olmalarını diliyorum. Unutmayalım ki Türkiye bir bütün parçalanamaz.  

Türkiye’nin bölünmesini isteyenler vardır. Bunlara meydan verilmemesini dilerim. Sayın büyüklerimize yol gösterecek ve nasihat edecek lüksüm yoktur. Ben sade bir vatandaşım.

2018 yılının bütün yurtta barış ve huzur içinde geçmesini diliyorum. Özellikle   görevi başında  bulunaün  kahraman Ordumuza, Türk Emniyet  Teşkilatına ve   tüm  çalışanlarına,  Yüce devletiminmizin    saygın  idarecilerine  sağlık ve afiyet vermesini   diliyorum. Bu arada gieçmiş yıllarda  şehiut düşen   tüm kahraman asker ve emniyet  görevlilerine  Allah'tan rahmet  diliyorum.   Gazilerimize  ve hastdaolanlara    sağlıklı günler  diliyorum. 

Bununla birlikte  tüm vatandaşlarımıza sağlıklı günler, aydınlık ve bereketli yarınlar diliyorum.   Tüm kardeşlerimizin  birlik ve beraberlik  içinde    KARDEŞÇE  yaşamalarını   diliyorum...

2018 yılının   tüm yurtta  barış,  sevgi ve bereket   gtirmesini   gönülden   istiyorum...

Yazımı okuyan , okumayan,  yorum gönderen  veya   fırsat bulup göndermeyen herkese    hayırlı ve mutluluk dolu   yarınlar, şlerinde başarılar   diliyorum. Onlara güç  ve kuvvet diliyorum. Cümle vatandaşlarımıza ve  Milliyet Blog ta yazı yazan herkese kazasız,belasız  günler diliyorum.

Yeni yılınız kutlu  ve mutlu  olsun...

 

Abdülkadir GÜLER 

03.01.2018-  SÖKE

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..