Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

28 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir yer..

Bir yer..
 

Bir yer var, masmavi gökyüzüne baktığında görebiliyorsun kuşların kanat çırpışlarını. Özgürlüklerini hissediyorsun çırpan kalbinde.

Uzak gözüken dağın eteğinde durmaya çalışan eve ulaşmaya çalışıyorum. Yürüyorum, yürüyorum bitmiyor.

Biliyorum ki oraya gidebilirsem her şey bambaşka olacak. Beni umutlar karşılayacak kapının eşiğinde.

Puslu gökyüzünü arkamda bırakacağım.

Gidebilmek, arkaya dönüp bakmadan. Kulaklarını tıkamak tüm haykırışlara. Sessizliğin hükümdarı olacağım eğer ulaşabilirsem. Asırlık dev çınarın altında uzanacağım

Sere serpe. Kaçak olacağım. Zorluklardan kaçan.

Cesaretimi yitireceğim ya da askıya alacağım belki.

Askıya almalıyım evet. Çünkü bir gün yine gerekebilir bana.

Cebimde sakladığım umut meleklerimi salacağım uçsuz bucaksız gökyüzüne. Salmalıyım onları.

Onlar gösterecekler bana umut yolumu. Takılıp gideceğim peşlerine.

Yıllarca ördüğüm duvarlarımı yıkmak için son şansım belki de. Kendi duvarlarımı ben yıkmazsam kim yıkabilir ki başka. Rengarenk duvarlar öreceğim yeniden.

Hep içinde umut taşıyan mavi duvarlar. ..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..