Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '17

 
Kategori
Deneme
 

Bir Yer Var, Biliyorum

Bir Yer Var, Biliyorum
 

Eeksik bir şey var diyor ya çocuklar, şarkılar ve kitaplar.

Eksik bir şey yok, bizatihi kendisi eksik  buranın. yeryüzü diyoruz ya  aşağıda olan/aşağılık olan , denî olan , yani dünya olan… ne bulursak burada ne tadarsak hep aşağıda, az kalıyor, eksik kalıyor;  beden tatmin olsa da , ruh hep bir üst derecesini arıyor, biliyor daha fazlası olduğunu çünkü, daha azına razı olmuyor, olamıyor.

Aslında bazen de tam oluyor gibi de olmuyor değil hani, ama olmuyor  işte, güzel de olsa , huzurlu da olsa, mutlu da olsa tam olmuyor bir türlü, geride bıraktığın mutlu an parçaları da geliyor, en nihayetinde intikamını alıyor bir sonraki an’dan.

Tam oluyor gibi de olmuyor değil hani, bazen gerçekten yeterli gibi geliyor, bundan daha fazla ne mutlu edebilir ki seni diyor ya reklamlar, ama reklamcıların haberi yok ruhumdan, maddeme talip olduğundan maddeden ibaret görüyor beni de.  

O daha fazla olan ne para birimleri ne uzay hatta ne de zamanın sınırlarına dahil.

Bilakis, ne ölçülemiyor, ele avuca gelmiyorsa burada, onu istiyorum

Bilmiyorum, elimde akademik çalışmalarım, kesin verilerim yok

Sadece tahmin ediyorum, olmalı, olmalı diyorum, daha fazlası mutlaka olmalı.

Arzuluyor ve inanmak istiyorum ve inanıyorum varlığına sonsuzun;

Ve ruhunu henüz yitirmemiş, ona açılan savaşta henüz insanlığını teslim etmemiş herkes de benimle beraber inanıyor, biliyorum

Belki ifade etmiyor, kaçıyor, kaçınıyor dile getirmekten, belki unutuyor, ama biliyor kendini bildiği gibi…

Orhan Veli’nin de bildiği gibi
“Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum ” …

 

 
Toplam blog
: 5
: 207
Kayıt tarihi
: 15.10.17
 
 

İnsanın ve alemin özünü arayan her konuya ilgili şeklin öne çıkarıldığı her konuya ilgisiz sonsuz..