Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Bir yiğit adam Yazıcıoğlu!....

Bir yiğit adam Yazıcıoğlu!....
 

yazıcıoğlu


Bir yiğit adam Yazıcıoğlu!....

Bilemiyorum, kafam karma karışık, ne yazacağımı, ne diyeceğimi bilemiyorum.

O bir yiğit idi

O kimileri için bir idol.

Kim bilir belik de şu anda bedeni ruhundan ayrılmış. Her biri ayrı yerlerde.

Kim bilir bu saniyeye kadar ona ulaşılamadığına göre, bilemiyorum.kafam karma karışık.

Kahramanmaraş'ın Göksun ilçesinde bindiği helikopteri düşen ve hala kendisine ulaşılamayan Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu' nun, Mamak Cezaevi'nde yıllar önce yazdığı 'Üşüyorum' şiiri dinleyenleri duygulandırdı.
Kahramanmaraş'ta dağlık bir bölgede kendisiyle birlikte 6 kişiyle kaza geçiren Yazıcıoğlu, "Bir coşku var içimde bu gün kıpır kıpır, Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum." dizeleriyle şiirine başlıyor. Yazıcıoğlu'nun şiiri, "Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum

Durun kapanmayın pencerelerim, Güneşimi kapatmayın, Beton çok soğuk, üşüyorum." dizeleriyle bitiyor.

Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır

Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum

Gözlerim parke parke taş duvarlarda

Açılıyor hayal pencerelerim

Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak

Güvercinler ülkesinde dolaşıyor

Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp

Mis gibi nane kokuları arasında…..

Zikre dalmış her şey

Güne gülümserken papatyalar

Dualar gibi yükselir ümitlerim

Güneşle kol kola kırlarda koşarak

Siz peygamber çiçekleri toplarken

Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde

Ben sonsuzluğu düşünüyorum

Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum

Durun kapanmayın pencerelerim

Güneşimi kapatmayın

Beton çok soğuk, üşüyorum..

Şimdi bulunduğun yer daha da soğuk. Kim bilir ne haldesin. Kim bilir yaşıyor musun? Ben hiçbir olumsuzluk düşünmek bile istemiyorum ama bu ana kadar sana ulaşamamak ürkütüyor ve korkutuyor.

Geleceğin büyük lideri sendin…..

Yattığın yer nur olsun.

Başımız sağolsun…..

http://hidayetozdemir.com/

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..