Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Bir Yıl Daha Geçti.

Bir yıl daha geride kaldı. Herşey gibi bu "son" da başka bir başlangıç aslında. 2010'un sonu, 2011'in başlangıcı. 2010 nasıl geçti benim için? Bu nereden baktığıma bağlı. Sevdiklerimle birlikte koca bir yıl geçirdim. Bu çok iyi birşey ve mutlu olmak için de yeterli aslında. Üstüne üstlük sağlıklı bir yıl geçirdim. Daha ne olsun ki? Diğer taraftan bakınca da; bu yıl da hayatttan istediklerimi alamadım ben. Onlar ne mi? Bana kalsın. Ama bardağın dolu tarafı daha çok benim için ve ben M-U-T-L-U-Y-U-M.

Dilerim 2011'de hayat benden istediklerimi esirgemez.

2011'in size de istediklerinizi vermesi dileğiyle.

M-U-T-L-U Y-I-L-L-A-R.

 
Toplam blog
: 87
: 566
Kayıt tarihi
: 02.12.09
 
 

Çevre Bilimi Uzmanı – Peyzaj Mimarıyım. Yüksek lisansımı çevre sorunları ve biyokütle enerjisi üz..