Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Bir yıl daha gönderildi yaşantımızdan.

Bir yıl daha gönderildi yaşantımızdan.
 

Dostlarla yenen yeni yıl yemeği


Öyle bir yıl geride bıraktık ki; hafızamızda kalan hüzün, işsizlik, kriz, ve demokrasinin zorlandığı bir sene oldu.
Morallerin yerlerde süründüğü, psikolojimizin alt üst olduğu bir yıl. Ama güzellikleri de yaşadık bu yılda.

Öyle günler vardır ki yaşandığında kişiyi tazeleyip yeni bir umut yaratır insanda. İşte bizim yeni yıl kutlamamızda öyle oldu.
Sıkıntılar, dertler, zor koşullar bizleri karamsar yaptı. Karşılayacağımız yeni yılda bunların eski yılda kalmasını dilemek en doğal hakkımız dedik.

Ve çağırdım bir kaç dostumu evime.

İyi ki de çağırmışım. Bu karamsarlıktan nasıl kurtulurdu ki başka?

Yine yoğun geçen bir iş gününün ardında eve geldiğimde, kızım Senem, arkadaşı Ceren ve Fatoşun kızı Alara’cığım evi derleyip toplamışlar. Masayı bile kurmuşlar. Bunun hazzını yaşayan bilir. Evlatların senin için bir şeyler yapmasının hazzını. Ve ben daldım mutfağa. İlk gelen kadem dostum Fatoş oldu. İki hamarat başladık peynir tabağını ve masayı hazırlamaya. Zevkle hazırladım ana yemeğimizi. Onu hazırlayıp fırına verdiğimde dostlarım tek tek geldi.

Ünal geldi elinde kaymağı ile yorgun bir halde. O da bütün gün hastaları ile uğraşmış kolay değil. Ardından Sema’cığım geldi bitmiş, perişan halde. Haklı olarak bana kızdı onu yanlış yerde indirmiştim çünkü. Ama benim güzelliğim sayesinde kızgınlığı hemen geçti. Ben atıldım hemen sarmalar nerde diye.. Marifetlerini sergiledi hemen boş masaya yaptıklarını dizerek. Nihayet Bülent ve Yeşim elleri kolları dolu olarak geldi. Ama ben içeri almadan onlar peşinen hediyelerini gösterdiler kapıda. İyi dedim “giriniz” içeri.

Evim aydınlandı gelen dostlar ile önce hafif bir müzik ve yorgunluk aperatifinden sonra geçtik masamıza. Günün konusu benim bademli hindi tabi ki. Servis tabağına iki erkek güç gösterisi yaparak aldılar. Önce gözlerimize ziyafet çektik. Ardından elektrikli bıçağı çektik ve başladık servise. Neşe ile yedik yemeğimizi.

Vakit öyle bir geçmiş ki anlayamadık saatin ne çabuk on iki olduğunu. Patlatılan şampanya ile sarmaş dolaş mutlu karşıladık yeni yılı. Ama ben bir yandan dökülen şampanyaları siliyorum yerden herkesin kahkahaları eşliğinde. Güher sen bu yılda hep yer sileceksin takılmaları ile.

Gençlerin bizler için güzel bir konser verdiler. Ne televizyon ne de başka bir şey açmadık. Kendi eğlencemizi kendimiz yarattık. Başkalarının eğlencesine uzaktan bakmak yerine. Kendimiz yaşayıp eğlendik.

Sevgili Bülent bana değerli bir tablosunu sundu. Demek ki iyi korkutmuşum gözünü.

Gecenin çekilişini yeni yılın ilk dakikalarında gerçekleştirdik. Blog dışından birine çektirerek. Sevgili “Mavi Yelken” yeni yıla şanslı girdin dilerim ayni şekilde devam eder şansın.

Dostlar ile paylaşılan yemeğin , eğlencenin tadı bir başka oluyor. Geceye mesajları ve telefonları ile katılan arkadaşlarımızın aklı bizde kalmıştı. Mesela Osman arkadaşımız. On dakikada bir mesaj atıyor naklen yayın istiyor.

Kısaca dostlar yeni yıla yeni umut ve enerji ile girdik. Krizin bize getireceklerini daha bir cesur karşılamak için enerji topladık. İşte böyle günler siz dostlar ile değerlenip anlam kazanıyor.

İyi ki geldiniz iyi ki tanıdım sizleri MB’de.

Diğer tanıdığım dostlarım sizlerde bizlerle idiniz bu güzel günde .

İyi ki tanıdım sizleri sağ olun var olun. Yeni yıl yeni güzellikleri beraberinde getirsin hepimize.

MUTLU YILLAR


Not: Alttaki resimler tamamen kızıma ve abana aittir.

Not: Arkadaşlarım hindiden bahsetmedim diye bana söylendiler bende mecburen burdan tarif linkini veriyorum sizlere.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=152158

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..