Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir yıl dolmadan aldatıldım

25 yaşında bir genç kadınım, eşimle bundan on bir ay önce evlendim.

Güya birbirimizi seviyorduk ama bir aydan beri gözüme uyku girmiyor.

Bir akşam bir kadından gelen mesajla yıkıldım.

Kadın mesajında, eşimin sevgilisi olduğunu aslında beni değil kendisini sevdiğini sıklıkla da buluştuklarını yazıyordu.

Ben başlangıçta buna inanmak istemedim.

Bir akşam eşim uyuduktan sonra cep telefonuna baktığımda hayretler içinde kaldım. Kadının telefon numarasının kadının adıyla değil de bir erkek adıyla kayıtlıydı.

Ertesi gün eşimden mantıklı bir cevap alabileceğim umuduyla konuştum. Ancak çelişkilerle dolu cevabı ile beni aldattığını kesinlikle anladım.

Kadını da aradığımda yaşadıklarını inkar etmedi.

Ben de annemlere gitmeye karar verdim. 

Evden çıkarken bir bana şiddet uyguladı ve evden kaçarak çıkmak zorunda kaldım. Bir aydan bu yana annemlerdeyim. Eşim ogün bugündür ne aradı ne de sordu.

Tüm bunlar beni çok üzdü. Kesinlikle boşanacağım, haklarımı öğrenmek istiyorum.”

***

Değerli okurum, üzülmek yerine yarınlara bakmalısınız.

Çocuğunuz olmadan bunları yaşadığınız için ayrılmanız da daha kolay olacak. Bundan sonraki yaşamınızda benzer olayları yaşamamanızı ve mutlu olmanızı diliyorum.

***

İşte haklarınız:

*Aile Mahkemesinden, eşinizin evden uzaklaştırılmasını isteyebilirsiniz. Bu süreçte nafaka talep etme hakkınız da var.

*Evliliğinizde bir yıl dolmadığı için anlaşmalı boşanma davası açamazsınız. Ancak ihtilaflı boşanma davası açmanıza engel yoktur.

*Maddi ve manevi tazminat talepli olarak boşanma davası açabilirsiniz. Aynı davada nafaka da talep edebilirsiniz.

*Ayrıca Türk Medeni Kanununun 236. maddesinde belirtilen edinilmiş mallarla ilgili haklarınızı da talep edebilirsiniz.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..