Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir yıldır evliyiz ve hamileyim, işte eşimin yaptıkları

23 yaşında bir kadınım. Eşimle 1 yıl önce büyük bir aşkla evlendik. Ben onun için okulumu yarım bıraktım.

Evliliğimiz ilk zamanlar çok güzeldi. Ama iki aydan bu yana hayatım cehenneme döndü. Eşim neredeyse her akşam sabaha karşı geliyor, bana karşı da çok soğuk davranıyordu.

Önceleri her şeyin kendiliğinden düzeleceğini umut ettiğim için sesimi çıkartmadım.

Ama baktım ki bu durum düzelebilecek gibi değil, konuşmaya karar verdim. ‘Bu yaptığının ben çok üzdüğünü ve yanlış olduğunu’ söylediğimde ne yazık ki şiddet ve hakarete uğradım.

Annemi aradım ve o gelip beni aldı. Sabaha kadar gözümün yaşı kurumadı. Ailem kesinlikle ayrılmamı istiyor. Ama ben onu halen seviyorum. Telefonlarına cevap vermediğim için mesaj atıp defalarca özür diledi.

Ne yapacağımı bilemiyorum. Lütfen bana bir yol gösterin.”

***

Değerli okurum, ne yapmanız gerektiğine elbette siz karar vereceksiniz. Ben sadece yapabileceklerinizi anlatacağım. Ancak bu hayat sizin hayatınız ve kararınızı da ne ailenizin ne de başkalarının etkisi altında kalmadan almalısınız.

***

Eşinizin, üstelik de hamile olduğunuzu bile bile size şiddet uygulaması kabul edilebilir bir davranış değildir. Bu şiddetten, doğacak bebeğiniz de etkilenecektir. Mutlaka psikolojik destek alın.

***

Boşanmaya karar verirseniz, işte yapacaklarınız:

*Şiddet uygulayan eşinizi evden uzaklaştırmak için aile mahkemesine başvurabilirsiniz.

*Sizin bu talebiniz üzerine eşinizin evden uzaklaştırılmasına karar verileceği gibi size de nafaka bağlanacaktır.

*Açacağınız boşanma davası ile birlikte nafaka ve maddi, manevi tazminat talep edebilirsiniz.

*Ancak bunları yapmak istemezseniz, öfke kontrolü sorununu çözmeden eşinizle yeniden bir araya gelmeyin.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..