Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir yıldız değse yüreğine

Bir yıldız değse yüreğine
 

affetmek erdemdir!


Bir yıldız düşse çeşm-i siyahına

Ne isterdin?

Ben terkedilmiş sokaklarda seni bulabilmek isterdim.

Bir yıldız konsa dudağına

Ne isterdin?

Ben incitmeyen söz isterdim.

Bir yıldız dokunsa parmağına

Ne isterdin?

Ben tetiği çekmeyen bir el isterdim.

Bir yıldız düşse sinene

Ne isterdin?

Ben tüm hücrelerimin tutkusuyla sarabilmek isterdim.

Bir yıldız değse yüreğine

Ne isterdin?

Ben tüm savruluşlara inat seni affedebilmek isterdim.

Ayşe Nur Kaya

08.07.2008

 
Toplam blog
: 23
: 1174
Kayıt tarihi
: 04.07.08
 
 

Hatay/Dörtyolluyum. 1987 doğumluyum. Şu an Mersin Üniversitesi'nde İngilizce Öğretmenliği'nde okuyor..