Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir yıldız kaysa

Bir yıldız kaysa
 

Sol tarafımdaki duvarın üstüme üstüme geldiğini hissettim.

Beynimde bir ağrı, sol yanıma vuran sancı.

Sanki gece üstüme çökmüştü.

Bu gece sabah olur muydu.

Ay ışığına öyle uzaktım ki güneşi nasıl bulacaktım.

Nefes alamıyorum

Dört duvar üstüme çöktü sanki

Yanağımdan süzülen yaş bile sol yanıma, sızlayan yanıma akıyordu.

İçimde ki yangını göz yaşlarım söndüre bilir miydi?

Artık bu yastığa baş konmaz

Üstüme üstüme gelen duvardan, sırtıma batan yataktan kalkıp biraz nefes almak istiyorum.

Mis kokulu çiçeklerle kaplı bu balkon içimi serinletir mi ?

Soluk almama yardımcı olur mu ?

Sancılı hayatımın sancısından kurtulmamı sağlar mı ?

Başımda felaket bir ağrı

Gecenin sessizliğini çığlıklarımla, feryadımla şenlendirsem feryadım sana ulaşır mı ?

Çocukken yıldızları seyreder, saymaya çalışırdım. En sevdiğim şey sırt üstü yatıp gök yüzünü seyretmekti. Bir yıldız kaysa da dilek tutsam diye dua ederdim. Nitekim kayardı da.

Aynı anda hem dilek tutar hem de yıldızın yer yüzüne düştüğünü sanar, düştüğü yere koşmak isterdim. Ama korkardım karanlıktan korkardım.

Şimdi de korkuyorum gecenin sessizliği, karanlığı beni boğacak sanıyorum.

Önce bir yıldız kaysa sonra dilek tutsam. Dileğim kabul olur mu?

Ardından çığlık atsam, feryat etsem duyan olur mu ?

Feryadım sana ulaşır mı ?

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..