Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Bir yudum aşk olsun

Bir yudum aşk olsun
 

aşk olsun huzur bulsun


Bir yudum aşk olsan, bitmeyesin diye 


Ölümlerden ölüme kucaklansan 

Bir çöl ortasında notalarımla avunsan 

Gözlerimin içinde filizlensen 

Her gören şaşırsa,  

Her duyan delisin dese 

Yine ben bir yudumdan vazgeçmem 

Avuçlarımda sözlerim dizilse,  

Dilim dert dilese 

Gönlüm kelam istese 

Yine de vazgeçmem 

Bir yudum aşk içinde 

Yokluğa uzansan 

Nasıl anlatsan bir yudumda boğulduğunu 

Kime anlatsan, kimlere söylesen… 

Hep deli derler ezelden 

Yarına uzanış bugüne yalvarış desen 

Hiç bitmesen, bu aşk’ı içmeden 

Can’a can katana aşk olsun… 

Can’ı gönülden… 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..