Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

06 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Bir yudum ben..

Bir yudum ben..
 

Gözlerine bakmaktan korktum dipsizliklere sürüklenirim diye..

Yanından uzaklaşmaktan korktum pamuk ipliğine bağlılığımız da kopar diye. Öyle an'lar yaşadımki ruhumun derinliklerinde. Hep "yarın" dedim kendime. "Yarın herşey daha başka ve güzel olacak" Kendimi kandırma seanslarımı hatırladım. Unutmaya çalıştığım.

Kuklalarım geldi aklıma. İpleri bende olduğunu sandığım. Tıpkı yüreğime benzettim bir anda. Yüreğimin ipleride bende olsa acaba böylemi olurdu her şey diye ?..

Sorgularımı sorguladım tarafsızca. İçsel hesaplaşmalarımın doruğa geldiği anları anımsadım. Sustuğum,çekindiğim,ürtktüğüm zaman dilimlerini..

O zamanlar ki beni ben yapan, yorgunluklarımın, kırgınlıklarımın şahidi. Ay ışığında uyumaya çalıştığım karanlık gecelerim geldi aklıma. Yorganımın altında uyumak için kurduğum pembe bazende siyah hayallerim ilişiverdi usuma.

Pembe hayallerim olduğu kadar siyah hayallerimde vardır benim. Kurup kurup korkmaya başladığım. Yani kendim yazdım yönettim ve oynadım çoğu hayallerimde. Ama biliyordum ki onalr sadece hayal ve ben isteyince son bulacaklar !

Tren yolculuklarımda ki çay zevklerim vardı benim. Camın kenarında bir şehirden bir şehire yaklaşmanın verdiği iç kabartan heyecanım. Sıcak yada soğuk çay. Hiç fark etmez. Yeter ki önümde bana eşlik etsin.

Kitaplarımın arasında bıraktığım peçetelerim. Üzerlerindeki karalamalar. O yerler şimdi varmı yokmu bilemem. Ama benim için hala duruyorlar.

Şarkılarımın dayanılmazlığı. Gözyaşlarıma karışan yağmur ile beraber dinlediğim melodilerim. Tüm hücrelerimi harekete geçiren notalar. Sizde hala benimlesiniz. Evet belki biraz eksildi hücrelerim. Ama kalanlar yetmeli size..

Uzayan yollarda ki gidişlerim dönüşlerim. Dönüşü olmayan gidişlerim. Affedin beni ne olursunuz..Çok yıprattım sizi biliyorum.

Benim kara kaplı beyaz sayfalı defterim. Yıllardır çok şey paylaştık seninle. "bir yudum ben" demiştim adına. Ama o yudumlar büyüdü okyanus oldu bazen. Bazen de çağladı gitti. Dipsiz kuyulara dönüştü..Yordum seni belki de.
Sen beni anlarsın biliyorum !

Bir veda şarkısı ve mektubu yazarken geçmişe,bunlar düşverdi aklıma. Tüm karamsarlıklara mola vermek istedim. Hayatımı rölantiye almak istiyorum !..

Sadece pembe hayallerim,umutlarım ve ben olmalıyız bir süre yada çok uzun zaman ..





 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..