Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir yudum mutluluk (sokaktan hikayeler)

Bir yudum mutluluk (sokaktan hikayeler)
 

BU RESİM TANIDIK GELDİ Mİ?


Sefil bir yaşam sürmek ne kadar cesaret ister? Sokakta gördüğüm belli ki kimsiz düşgün ihtiyar gözlerimin içine baktı, bakışları da yaşlanmış bitkin bir hali vardı. O dumanlı bakışların altında vaktiyle çok şeyler görüp geçirmiş bir insanın resmi vardı. Boncuk gözleriyle adeta benden aman dileniyordu, belki de bir parça anlayış... Düşgün insanlarla karşılaşan her normal (!) insan gibi ben de sert bir bakış fırlattım bu yaşlı adama... İçim acımasına rağmen yürümeye devam ettim, sanki hiçbir şeydi gördüğüm... Arkamdan seslendi sonra ''ALLAH senin başına vermesin !''diye. Geriye dönüp baktım boğazım düğümlendi bir şey söyleyemedim. Ne gariptir insanoğlu! Rüzgar gibi değişiverir... Ceplerimi yokladım bir beş kağıt varmış eline sıkıştırdım, çocuklar gibi şendi artık, gözleri aydınlandı. Aslında biliyordum az sonra bir bakkala koşacak en ucuzundan bir şişe şarap alacaktı. ''Olsun'' dedim onun için içki bir ihtiyaçtı biliyordum. Hem onu sonunda mutsuz edecek bir ihtiyaç olsa da, bu zavallı adamı memnun etmiştim. Şimdilerde kimseyi memnun edemediğim kadar ... 

 
Toplam blog
: 4
: 342
Kayıt tarihi
: 25.01.12
 
 

30.01.1972 yılında doğdum. İlkokulu Almanya'da okudum. 1994 Ege Üniversitesi Ziraat fakültesini b..