Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Bir yudum sevda...

Bir yudum sevda...
 

kardelen...


Olur da bir gün
Yalnızlık çölünde kalırım diye
Baharı andıran gül yüzünden
Bir gülücük ödünç aldım


Olur da bir gün
Hasretin gözlerime hüzün yükler diye
Bahar gözlerinden
Bir bakış ödünç adım


Olur da bir gün
Sensizlikten yorulup
Nefesim daralır
Ansızın ölüm çağırırsa diye
Seni son bir defa görmek için
Nefesinden bir nefes ödünç aldım


Olur da bir gün
Ayrılığın uçurumuna düşersem eğer
Tutunacağım son dal
Senin sevdan olsun diye
Yüreğinden
Bir yudum sevda ödünç aldım


Yüreğime koydum
Haberin olsun
Gök kuşağı gözlüm…


** * * * *

http://www.youtube.com/watch?v=-E8tvJ8iqck&feature=related


 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..