Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir yüreğin anatomisi. . .

Bir yüreğin anatomisi. . .
 

http://img03.blogcu.com


Ne güzel şeyler var
Aklımda kol gezen.
Fikrimde hür,
Yüreğinde zenginim.
Şu kahpe, viran şehirde,
İstanbul'da. . .
Okudum,
Yazdım.
Cezamı,
Seni düşünerek çektim.
Şimdi gözlerinin hapsinde,
Saçlarının parmaklıklarındayım.
Kurtar beni affınla. . .
Elimi taşın altına koydum
Seni severek.
Her elini sürdüğün yeri
Kendime mabed ettim,
Her baktığın yeri
Ufukta umut belledim.
Yolunu yoluma sevap eyledim. . .
Kan gülleri açar sensiz avuçlarımda,
Yoz gider her günüm.
Gözlerim kum gibi billur olur ağlamaktan,
Ağıtlarım kar tanesi gibi yağar semadan.
Her gözyaşım deva olur,
Tutsak, tutunasıca,
Garip yavrucaklara. . .

Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..