Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Bir yüz vardı bin

Bir yüz vardı bin
 

Tek tek sayabiliriz yüzleri, tablom sonrası elbet.


İnsan bir şeye takılmaya görsün, takıldı mı kalır.

O kadar yüz var ki insanın hayatında....

Sen gördün mü?

Sen de o şeye takıldın mı?

Uzun, uzundan da uzun o tabloma bakmak istiyorum.

Ötesi o tablomda var olmak istiyorum.

Ressamı bulmalı. HERKES HAYATINDA KENDİ RESSAMINI BULUP YAŞAMALI.

Gerçeği verin bana!....diye bağırıyorsun, tablomu gösteriyorlar, beni.

Ağrı bastırır soldan. Sağ sessiz. Ortan? Aranırsın....Köşeden bir köpek çıkar; kocaman siyah bir köpek, kalırsın olduğun yerde.

Tablomda ne vardı?

Lacivert bir deniz vardı tablomda, tabloma hakim, sonra yeşil vardı, az bir yeşil, sağ köşede ve geride, epey ötede kocaman bir dağ....

Tablomun ortasında gülümseyen bir yüz vardı, bin.

1.Not: Dediler ki, deliler; RESSAM TABLOYA KAPTIRDI YÜZÜNÜ.

2. Not:

Tablomun sessizliği,

bendeki gürültüye

iyi geldi;

yüz gibi,

yüzlercesi...

KAÇMAK YOK!

Tamam,

kaldim

YÜZÜMDE.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..