Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir zamanlar...

Bir zamanlar...
 

Oyuncaklarım vardı. .


Bir zamanlar eskiler vardı

Hani diyebildiğimiz

Mis gibi anılar kokan oyuncaklarımız vardı.

Tahtadan yapılmış olsalar bile onlar bizi anlardı

Çocukluğumuzu bilirlerdi tahta topaçlarımız vardı.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Bir zamanlar eskiler vardı

Hani diyebildiğimiz

Adi naylondan da yapılmış olsalar bile onlar bizi anlardı

Üzerinde uzun bir teli olan ayakta sürdüğüm arabam vardı

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Bir zamanlar eskiler vardı

Hani diyebildiğimiz

Gazoz kapaklarım vardı taşla ezip bir ufo gibi düzlediğim

Tenekeden de yapılmış olsalar bile onlar bizi anlardı

Bir gezegene benzeyen misketlerim vardı

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Artık onlar yoklar çünkü teknolojiye yenik düştüler

Artık onlar hanilerde kalmışken

Ben onları unutamadım ki mazide kalmışken

Bunları size hatırlatmak istedim aklıma gelmişken

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Gökhan Cenker ( Ben deniz )

Sakın hatıralarımızı, anılarımızı, çocukluk heyecanlarımızı unutmayalım. . .
 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..