Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '12

 
Kategori
Fotoğraf
 

Bir zamanlar Anadolu'da...

Bir zamanlar Anadolu'da...
 

Yine bir dönüş yolunda, yanağımı, otobüs camının ıssız soğukluğuna dayayıp bir zaman şeridi gibi akıp giden sarı tarlalara bakarken birden kendimi Nuri Bilge Ceylan'ın Bir Zamanlar Anadolu filmindeki katil gibi hissediyorum, sebepsiz... Cümle yeşilden ve sonsuz maviden vazgeçip umutsuz sarı ve soğuk kahverengiye dönüyorum çünkü yine... Benim seçimim olduğunu söylüyorlar, haklılar... Ama her seçim, seçmediğiniz diğer şeyleri öldürmek zorunda olmak mıdır? Bilmiyorum...

Önümde uzanan, bitmek bilmeyen sarı eşliğinde uykuya dalıyorum; seçmediğim diğer hayatıma gitmek için...

 

Özlem Dağ

Daha fazlası için: www.mucizegunlukleri.blogspot.com

 

 
Toplam blog
: 10
: 275
Kayıt tarihi
: 05.10.12
 
 

Merhaba, Mucizeleri her zaman en uzağımızda, en olmadık olaylarda ararız. Bir peri gelecek ve..