Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '16

 
Kategori
Blog
 

Bir zamanlar buranın Kralıydım!

Çoğunuz bilmez!

Fenerbahçeli Baterist Metin’in düzenlediği yarışmada MB’nin kralı olmuştum!

Hey gidi günler hey!

Sayın Culduz’la, nefesleri kesen bir mücadele sonunda krallık tacını takmıştım!

Kraliçemiz de şimdi ismini hatırlayamadığım bir hanım arkadaşımız olmuştu!

Sayın Culduz o sinirle bir ay uzaklaşmıştı bloglardan!

“Seni kral yaptırmayacağız!” kampanyası fos çıkmıştı!

Putin ile Merkel’i bile devreye sokmuşlardı!

Biri doğal gazı kesti, biri AB yardımlarını engelledi ama beni sevenleri engelleyemediler!

Yerimi Newyorker’e devrederken refah içinde bir MB bırakmıştım!

O da har vurup harman savurdu!

Üç kıtaya yayılmış şiir gibi ülkeyi iki mısralık Beyit’e çevirdi!

Yazık ettiler yazık!

Yeniden başlayacağım!

Bu kez “Han Duvarları” gibi sağlam bir MB vadediyorum arkadaşlar!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..