Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '13

 
Kategori
Döviz / Altın
 

Bir zamanlar çeyrek altın 20 TL idi

Bir zamanlar çeyrek altın 20 TL idi
 

Biz de çocukken hayal kurardık her küçük kız çocuğu gibi. Ilerde büyüyüp evlendiğimizde birbirimizin düğününde ne giyeceğiz diye. Hatta elbiselerin boyundan rengine kadar karar verip anlaşmıştık ki Allah muhafaza düğünde aynı renk giyinip pişti olma ihtimalimiz bile olmasın diye.

 Önce kimin evleneceğinden düğünde ne takacağıza kadar konuşmuştuk zamanında. Ilk evlenecek arkadaşıma söz vermiştim düğününde ona bilezik takacağım diye. Tabi o zaman çeyrek altın 20.000.000 liraydı (20tl) o zamanın parasıyla .Bide evlenene kadar okulu bitirirmiş hayallerimizin mesleğini yapan koca kadınlar olacaktık.

Hayaller böyleyken zaman geldi geçti ve gerçekten sırayı bozmadan ilk evlenmeye aday seçilen arkadaşım evlilik kararı aldı. Ekibi toplayıp ne giyeceğiz operasyonu da tamamlandıktan sonra işin en can alıcı noktasına geldi sıra. Planda yolunda gitmeyen iki şey vardı : Biri benım hayatım , diğeri ise altın fiyatıydı.

Ben hala üniversitede okumakla beraber hiç bir geliri olmayan zavallı bir öğrenciydim. Keşke gönül zenginliğimin yarısı kadar cebim zengin olaydı da arkadaşım için en iyisini yapabilseydim. Sen bilezikler takacağım diye övün övün git en yakın arkadaşına çeyrek tak. Ahhh ulan zalim borsa.

 
Toplam blog
: 16
: 3683
Kayıt tarihi
: 21.08.13
 
 

İstanbul Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler, Doğum Tarihi : 14.OCAK   Genelde geveze..